V današnji potrošniški družbi je borba trgovcev za svoje stranke precej trda in povsod v nas kričijo različni napisi poišči akcijo, saj nas trgovci z akcijami in popusti pritegnejo, strankam pa je pomembno to, da pridejo do produktov čim ceneje. Različni pospeševalci prodaje so si med sabo na splošno precej podobni, saj je oglaševanje lahko usmerjeno na porabnike, zaposlene ali trgovce, sestavljeno je iz zbirke različnih orodij, ki kratkoročno spodbujajo kupce k večjemu in hitrejšemu nakupu, spodbuda je čedalje bolj neposredna in ugodno vpliva na kupca, njihov cilj pa je seveda povečati prodajo.
Poišči akcijo nas pritegne za nakup novega izdelka, nas spodbudi, da kupimo večje količine, kot smo nameravali, lahko nas pritegne, da kupujemo izven sezone ali pa nas celo prepriča, da nehamo kupovati konkurenčen proizvod. Poišči akcijo ima različne strategije. Vzorci so brezplačne, manjše količine določenega produkta, ki nam ga trgovci podarijo zato, da jih preizkusimo in kasneje tudi kupimo, če nam ustrezajo. Lahko se pošiljajo po pošti, dostavljajo od vrat do vrat, lahko jihh tudi dobimo v trgovinah ali v različnih revijah. Vzorci so najdražja oblika za spodbujanje nakupa, vendar pa so tudi najbolj učinkoviti, saj stranka, ki vzorec preizkusi, ponavadi začne povpraševati v trgovinah po tem točno določenemu izdelku. Poišči akcijo s kuponi je za marsikoga prav mamljiva misel. Kuponi so najbolj pogosto uporabljeni pospeševalci prodaje, hkrati pa tudi ena najcenejših in najstarejših oblik. Dobimo jih preko pošte, v revijah in časopisih ali pa pripeti na druge izdelke. Cenovni paketi predstavljajo več izdelkov, ki so pakirani skupaj in so cenejši, kot ista količina izdelka samega zase. Na kratek rok zelo dobro pospešijo prodajo, še posebej v primerjavi s kuponi. Poišči akcijo na vsakem koraku ni nikakršno težko delo, saj je v času recesije za trgovce še posebej pomembno, da obdržijo svoje stalne stranke in mogoče pridobijo še kakšno novo.