Avtomatski menjalniki so lahko povsem avtomatski ali tudi ročni, če jih tako nastavite. Vsi avtomatski menjalniki so res uporabne naprave, ki jih imajo uporabniki radi, ker dejalo namesto njih in potem se lahko skoncentrirajo na vožnjo samo tako, da pritiskajo na plin ali na zavoro. Vse ostalo naredi menjalnik sam. Tisti, ki ga imajo, nočejo več uporabljati drugega menjalnika. Nekateri sicer hočejo imeti športno vožnjo, zato ta menjalnik preklopijo včasih na klasičnega, ki ga upravljajo sami, a so to bolj redki primeri. Treba pa ga je redno pregledovati in menjati olje, da bo deloval brezhibno leta in leta.
Kakovostni avtomatski menjalniki vam olajšajo vožnjo in upravljanje z avtom ali z drugim vozilom. Vendar morate ta vozilo s takim menjalnikom tudi kupiti, ker ga ne predelujejo, ampak že tovarniško namestijo v vozilo. Če ste naredil izpit za avto na takem menjalniku, potem to v izpitu piše zato ne smete voziti avta z navadnim menjalnikom, ki se prestavlja ročno, dokler tega izpita ne dokončate. Razlika v vožnji z enim ali drugim menjalnikom je drastično velika, kar lahko potrdijo latniki avtov, ki so imeli prej klasičen menjalnik na ročico, ki so jo prestavljali sami.
Vsi avtomatski menjalniki so enako podvrženi kvarjenju v primeru, da jih ne vzdržujte, kar pomeni, da morate avto vozili redno na pregled glede na število prevoženih kilometrov ali glede na časovno obdobje, ker se olje v menjalniku stara in ni več uporabno. Naberejo se tudi opilki, zato se avtomatski menjalniki servisirajo z menjavo olja, kar je najceneje, bistveno bolj kot če bi menjali dele menjalnika ali celo menjalnik sam, ki res ni poceni.
Ti menjalniki morajo delati brezhibno, hitro in gladko. V primeru, da bi se zatikali, ropotali ali oddajali druge čudne zvoke in če se avto ne premakne z mesta, potem je treba takoj do serviserja, ki bo pregledal menjalnik in opravil servis, da prepreči najhujše.